Fahion Live! 2015 Deň 2.



SK:  Nový rok začnem zúčtovaním zo starým. Poznáte to, keď človek nestíha (určite nie som sama), ale rozhodla som sa, že nechcem zostať starému roku ani Vám nič dlžná a tak je tu článok, ktorý som nestihla napísať a bolo by vážne škoda už ho nedokončiť.
Takže (ešte v minulom roku) som Vám písala o skvelej fashion akcii na Slovensku Fashion Live! a aj o prvom dni prehliadok, ktorých som sa zúčastnila. Tento článok bude o tom druhom dni, kedy som tých prehliadok zasa až tak veľa nestíhala (kvôli práci), ale aspoň že som si mohla pozrieť práve tú naj z ročníku 2015. K tej sa ešte dostaneme, lebo ako sa hovorí: ,,Najlepšie na koniec!,, :)






MICHAELA ĽUPTÁKOVÁ
Najskôr by som rada ešte niečo napísala k prehliadke sympatickej návrhárky Michaely Ľuptákovej. Priznávam, že som predtým o nej veľmi nepočula (aj  napriek tomu, že píšem ,,fashion,, blog, nesledujem až tak veľmi návrhárov - iba tých, čo mi prídu do cesty :D) Zaujali ma hlavne teplé materiály a pekné jednoduché strihy. Celá prehliadka mala hlavu a pätu a dobre sa na ňu pozeralo. Nemôžem povedať, že by som padala na zadok, ale sú to príjemné a prudko nositelné modely, takže rozhodne je moje hodnotenie vysoko kladné :)









LENKA SRŠŇOVÁ
No a teraz poďme k tej naj prehliadke (a to netvrdím len ja pretože Lenku ocenila aj porota :). Už prvý model spôsobil na mojej tvári pozitívny úsmev. A nebolo to len super chutnými pudlami. Lenka Sršňová, u ktorej som bola zvyknutá na explóziu farieb trochu zjemnila, a to je dobre, pretože donekonečna by to s tými istými farbami asi nešla. Ale musím povedať, že je naozaj veľmi talentovaná a táto prehliadka to len dokazuje. Skrátka model čo model bol krásne spracovaný, premyslený a nádherne veselý. Musím povedať, že na rozdiel od viacerých prehliadok tu dokonale sedel aj názov kolekcie, ktorý som si ako jediný vlastne zapamätala (Bon-bon). Až človeku prišla chuť na sladké ako sa tak pozeral na tie nádherné modely a hneď ma aj napadalo ako by som také šaty naaranžovala na fotkách. Skrátka sladký sen! Brala by som úplne všetko. A aby som nezabudla musím spomenúť aj dokonale zladené tenisky!

Jediné čo ma fakt mrzí, je že som tento deň nestihla prehliadku Borisa Hanečku, ktorá (ako som si neskôr pozrela na nete) bola tiež skvelá. 
Keďže Fashion Live! 2015 mal 3 dni a ja som nechýbala ani na tom treťom, čoskoro čakajte článok aj s posledného dňa a tiež jeden s mojimi outfitmy.

EN: The New year I want  to start with finish things from old year. So I write this forgotten post from year 2015.
I was on Fashion Live! About first dayI write in this article, but this post will be about second day. 

MICHAELA LUPTAKOVA
I don´t hear about her before, but her show was verz nice. I like the warm materials and simply cut on dresses. So I give thump up.

LENKA SRSNOVA
This was the best show from Fashion Live! 2015 I love this colorfull sweet dresses and coats and sneakers. All so sweet in one collection named bon-bon. Just great show, and I want everything in my wardrobe. 

One thing I regret. I can´t see Boris Hanečka show. Fashion Live! has 3 days. This was about the second, but so soon zou can wait for another article about the thirt day and one about my outfits.

1 komentár:

  1. Velmi pekna prehliadka, tuto navrharku poriadne nepoznam, ale uz so aspon o nieco mudrejsia :)

    OdpovedaťOdstrániť