Moje Vianoce!

christmas tree and decaration (thanx to Silvia)
SK: Pôvodne som chcela napísať článok - niečo ako Vianočná katastrofa. Potom som sa ale zamyslela a spočítala som si pre a proti týchto Vianoc a zistila som, že to vlastne úplná katastrofa nebola. Vlastne to bolo celkom pol na pol. Vinočne katastrofy striedali Vianočne zázraky!

Ak ste čítali tento článok, viete, že som pôvodne mala v pláne vyrábať si stromček, ale to nakoniec nevyšlo. Už to vyzeralo, že budeme bez stromčeka, ale potom sa stal jeden z tých zýzrakov a podarilo sa mi na poslednú chvíľu zohnať krásny živý (síce podrezaný) stromček. Nikdy som taký veľký stromček nemala. Bolo to super, ale s tým pršli ďalšie dva problmy. ko ho postaviť a s čím ozdobiť?
No a na to sa stal ďalší zo zázrakov. Prišla dobrá krsná mať a priniesla stojan. A z papiera sa mi narýchlo podarilo vyrobiť ešte zopár ozdôb.
S jedlom to bolo celkom rovnake. Najskôr som stratila recept na medovníky, potom ho zas našla a medovníky sa výnimočne dobre podarilli. Potom ale došla soľ a nebolo čím dosoliť šalát ani rybu. nakoniec sa som jej ale naškriabala toľko, že to stačilo a večera bola fajn :)
Darčeky som dokončila na poslednú chviľu a skoro som ich nestihla ani zabaliť, a ešte k tomu ma pri tom načapal môj malý, takže skoro mal skazene vianoce. Potom som to ale našťastie zabalila včas a jemu sa mi podarilo dať dostačujúce vysvetlenie (povedala som mu, že ma ježiško poprosil aby som darčeky zabalila) na to aby si zachoval čaro Vianoc, ake si deti zaslúžia mať. A darčeky sa aj páčili, takže to nakoniec dopadlo dobre, teda až na to, že sme všetci ochoreli a aj tento článok teraz píšem z postele.
Tieto Vianoce akoby mi nad hlavou lietali malý anjelik a čertik a predbiehali sa, kto z nich vyhrá.
Čert my chcel za každú cenu zničiť Vianoce a anjelik sa ich snažil zasa neúnavne zachrániť. Len teraz neviem, kto z nich sa viac snažil?!

EN: Pls click translator :)

handmade decoration from paper
christmas handmade sign on tree / handmade cap on tree
sweet on christmas :!
gift for me
gifts for me again :)
gifts I made
pirates :D
Gangsta boys :D

BONUS VIDEO:


2 komentáre: