Review: Hair Color


I admit that the reviews I read rather than I write. But sometimes it´s a good a bit revived, for example, reviews. Hair is one of the things about which I solve most :D So what else should I do review on hair color? The color I got a little unusually. If you look at the shade, certainly you say it's not just ,,my,, color. It's been so. I wanted to change something. Caught me mood: Do with me what you want :D. So I said, my dear, let me chooses what he wants. The only condition was that my hair colored himself. And so it happened. He chose and put color on my head. And how did it turn out? Read on!

SK: Priznám sa že recenzie oveľa radšej čítam ako píšem. Občas ale nezaškodí trochu to tu oživiť, napríklad aj recenziou. Vlasy sú jedna z vecí, ktoré asi riešim najviac :D Takže na čo iné by som mala robiť recenziu ako na farbu na vlasy? K tejto farbe som prišla trochu netradične. Ak sa pozriete na odtieň, určite si poviete, že to nieje zrovna tá ,,moja,, farba. Ono to bolo tak, chcela som nejakú zmenu. Chytila ma nálada: robte si so mnou čo chcete :D A tak som povedala drahému nech mi vyberie čo chce. Jediná podmienka bola, že mi vlasy nafarbí on sám. A tak sa aj stalo. Farbu vybral aj nafarbil. A ako to dopadlo? Čítajte ďalej!




 L'oréal, I always considered a good quality color. This was foam. The packaging is enticing, shade interesting. The preparation was simple and the application also. Easy even for my dear, which hair color for the first time in his life, and mastered it perfectly. To be honest I didn´t expect color to grab me perfectly. This is logical, because this shade on red hair can´t catch perfectly. But I thought that at least some will be altered.
The result really surprised me. The only colored thing ,and lightly, have been grew out of the hair roots. So a big disappointment. The only advantage was that the color hair soften and brighten. As to the color effect: 0 points.

SK: L´oréal som vždy považovala za dobré a kvalitné farby. Táto bola penová. Obal je lákavý, odtieň zaujímavý. Príprava bola jednoduchá a aplikácia tiež. Zvládol to aj môj drahý,ktorý farbil vlasy prvýkrát v živote a zvládol to na jedničku. Ak mám byť úprimná nečakala som,že mi farba chytí dokonale. Je to logické, pretože tento odtieň na červené vlasy ani dokonale chytiť nemôže. Ale myslela som, že aspon nejaká zmena to bude. 
Výsledok ma ale fakt prekvapil. Jediné čo sa mi zafarbilo, aj to len slabo, boli odrastené korienky. Takže veľké sklamanie. Jediná výhoda bola, že farba vlasy zjemní a rozžiari. Čo sa týka farebného efektu: 0 bodov.



I didn´t do result photos. Just not what to take pictures. But if someone wants to look for change can also view the previous post where I already had hair after coloring. But I doubt very much that finds something :) My satisfaction perfectly captures the facial expression on the last photo.

REVIEW:
+ softening hair
+ hairdresser's talent my dear :D

- price
- overall result

SK: Výsledok som ani nefotila. Jednoducho nebolo čo fotiť. Ale ak niekto chce hľadať zmenu môže si pozrieť predchádzajúci post, kde už som mala vlasy po farbení. Ale veľmi pochybujem, že niečo nájde :) Moju spokojnosť dokonale vystihuje výraz tváre na poslednej fotke.

ZHODNOTENIE:
+ zjemnenie vlasov
+ kadernícky talent môjho drahého :D

- cena
- celkový výsledok

Photo by Viktor, review by me:

3 komentáre: