Aztec Designs


Yes, yes .... I was added another sweater :) I fell in love sweaters and I hope that they'll be able to wear it without a jacket :) It looks good so far.
Áno, áno .... pribudol mi ďalší sveter :) Zamilovala som sa do svetrov a dúfam, že ich budem môcť nosiť už bez bundy :) Zatiaľ to vyzerá dobre.



When I took pictures, I've no idea what actually created. 
First, I had no idea how photos turn out, because I first tried timer :D 
Second: On one of my favorite blogs (Meow NEKI NEKO) I read about this campaign. It was pure coincidence (or accident), that this camera had clicked just like that. I admit, if Melissa didn´t mention the campaign and the use of blurred object in bright background, would probably half of these photos wouldn´t see the light of internet :) But Melisa mentioned it (thanks to you for that), I read it and I said to myself why not!

Keď som fotila tieto fotky ešte som netušila, čo vlastne vznikne. 
Za prvé: vôbec som netušila ako fotky dopadnú, pretože som prvýkrát skúšala samospúšť :D 
Za druhé: na jednom z mojich obľúbených blogov (Meow NEKI NEKO) som sa dočítala o tejto kampani. Bola to čistá náhoda (alebo nehoda), že foťák to cvakol zrovna takto. Priznávam, ak by Melisa nespomenula túto kampaň a použitie rozmazaného objektu na ostrom pozadí asi by polovica týchto fotiek neuzreli internetové svetlo :) Ale Melisa to spomenula (vďaka ti za to), ja som si to prečítala a povedala som si prečo nie!





sweater: Foxy Green / jeans, beanie: N/A / boots: Gregor / jacket: Cubus / vest: gina tricot / belt: 2nd hand

6 komentárov:

  1. Impressing pics!

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkný outfit! Hlavně, že je barevný!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasna zelena farba nohavic k tym tvojim krasnym vlasom pasuje uplne všetko:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hey! The green pants are nice, need to get me a pair ;-)
    Rathana xx FabFashionaire.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :D krásný fotky a outfit !

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť