Color feeling

In these bleaker days, I wanted to somehow revive. What else better to revive the dark world, like colors? I love bright colors, without them the world would be dull and drab. I think even in the winter, we wouldn´t have to avoiding colors. A such winter patterns may also not be just black and white :)

V týchto pochmúrnejších dňoch som si to chcela nejako oživiť. Čo iné lepšie oživý tmavý svet ako farby? Mám radá pestré farby, bez nich by bol svet nudný a fádny. Myslím, že aj v zime by sme sa nemuseli farbám vyhýbať. A takéto zimné vzory tiež nemusia byť len čiernobiele :)



jacket: 2cnd hand / sweatshirt: Lifeline / tee, legins, boots, scarves: N/A / handbag: gift

5 komentárov:

  1. I really like that! You´re so cute here, honey;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš úžasný štýl :3 môžme sa sledovať ? :) ja ťa už sledujem :3
    http://wendy-all.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great outfit, I love the leggings and jacket! Oh and your hair's pretty cool... :)

    Giveaway on my blog:
    http://sofija-photography.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť