At the Bus Stop!


After some time, we met with Andy so we took some pictures. More...
Po dlhšej dobe sme sa stretli s Andy aby sme nafotili nejaké tie fotky. Viac...

On Facebook, I was asked if I made ​​some photos of an outfit inspired by a great blogger Luana from Le Happy. I love her style, and if I will help someone (with dissertation I think), so it's great. Photo shoot I really enjoyed despite the terrible winter (which is seen in the photos). It was really fun to take pictures at a bus stop, where a whole lot of people, and of course all just staring at me: D Well, I really laughed!
Photos I sent and should appear in some short school film. I hope I'll get to it, so I looked at it and could give you a look. I am interested in the film (and not because there will appear for a few seconds my photo: D).

Na facebooku som dostala prosbu či by som nenafotila nejaký outfit inšpirovaný skvelou blogerkou Luanou z Le Happy. Jej stýl milujem, a ak tým niekomu pomôžem (s diplomovkou myslím), tak o to lepšie :) Fotenie som si hrozne užívala aj napriek hroznej zime (čo je asi na fotkách aj vidieť). Bola fakt sranda fotiť na autobusovej zastávke, kde je celá kopa ľudí a samozrejme všetci čumia len na teba :D No nasmiala som sa poriadne! 
Fotky som poslala a mali by sa objaviť v nejakom krátkom školskom filme. Dúfam, že sa k nemu dostanem aby som si ho pozrela a mohla dať pozrieť aj Vám. Celkom ma zaujíma ten film (a nie preto, že sa tam na pár sekúnd objaví moja fotka :D).


 So fast was getting dark, and in this picture it shows!
Strašne rýchlo sa stmievalo a na tejto fotke je to vidieť!



coat: Fuchs Schmitt / jacket: Cubus / vest: gina tricot / shirt, shorts: Foxy Green remake / tee, necklace: Foxy Green / knee socks: N/A / boots: Gregor 

PS: Sorry for my bad english! And at the end one more bonus:
No a na koniec ešte jeden bonus : 


17 komentárov:

  1. OMG! This is sooo good! I love these photos! Your color of hairs looks much intensive as before - i think it´s because of contrast with darker background...and your outfit is really great! All i can say is.. everything is PERFECT!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och :3 skvelý príspevok .. úžasné fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Definitely looks like Le Happy inspired outfit- also I like white tee and your hair colour.
    Thanks for stopping by and sorry for my late response. I follow back via gfc #18 and bloglovin #6. Keep in touch. xx

    Maja
    http://modern-muffin.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. temné, také ja môžem! a tie pery. perfekto!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hi dear ,nice blog I love ur style... =)
    Would you like to follow each other ?

    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super štýl riadne ti pristane:)
    P.S. inak neviem či o tom vieš ale pri pisani komentara musime zadavať ten ochranny kod aj mňa na to upozornili tiež som o tom nevedela že mi to tak robi takže ak by si chcela da sa to niekde v nastaveniach vypnuť:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. díky moc :) a som rada, že si ma upozornila ono je to občas dosť otravne ...skusim to vypnuť :) díky :)

      Odstrániť
  7. Boží vlasy!! :) Outfit i make-up! Vážně paráda! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nice Blog :)

    Wanna follow each other on GFC???
    Just let me know and I will make sure to follow ya back

    My Blog: Beauty-Fulll

    Facebook
    Twitter
    Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, prosimte kup si opravdovy fotak a pak fot a pis blog. Takhle nikdy nebudes mit mnoho ctenaru..Taky investuj trosku vic do kvalitnejsiho obleceni. Je to skoda, protoze hezka holka ses, takze mas potencial ale musis investovat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moje presvedčnie odporuje tomu kupovať si drahé handry (handmade a second hand to istí :D) ale foťáčik už mám ... díky za radu, a tvoj názor, ale viac si to vezmem k srdcu od niekoho, kto má aj meno :)

      Odstrániť
  10. krásné, moc ti to sluší! Super fotky :)
    turquoise bow

    OdpovedaťOdstrániť
  11. So beautiful and charming *_*

    Wish you Wonderful Holidays *__*

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Beautiful pictures! Shall we follow each other on bloglovin?

    You can join my giveaway: http://labelofsuze.blogspot.nl/2013/12/giveaway-firmoo-zonnebril.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. love your outfit! Happy holidays! I would love it if we could follow each other :)

    xoxo

    http://glitterarty.blogspot,in/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Would you like to follow each other on G+, Bloglovin, FB and GFC

    Happy Holidays

    vivianista.com

    OdpovedaťOdstrániť